Manson

Tänkte kika runt lite på Mansons hemsida inför morgondagens konsert, hoppades på en låtlista som kunde se till så mina förhoppningar låg på vettig nivå. Tråk att bli besviken. Först in på den amerikanska varianten, som var snygg men inte speciellt givande. Tänkte att såhär inför spelningarna här i Sverige bör väl hans svenska sida kunna visa något av värde, men det var bland det klåpigaste jag sett. Förstod mig inte ens på om det var någon seriös sida eller om det var någon juppe i södra Tierp som stod för innehållet. Får helt enkelt vänta och se vad som händer.

Tveksamt om det blir lika bra som första gången, 2003 om jag inte minns fel. Ska jag vara ärlig så är jag nöjd om det slår hans Hultsfredsframträdande där han gick av efter halva och vägrade komma tillbaka. Jag är trotsallt inget hängivet fan längre.

Kul ska det bli iallafall.

Nu ska jag googla på praise för att se vad min tamagotchi vill.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits