Mysig morgon på jobbet.

Jobbade först med R vid posten. Dialogen kommer därifrån.

"Jag gör klart det här, sen åker jag hem" - R
"JAHA!? Varför?"
"Jag har vinterkräksjuka" - R

Min enda kommentar är: TACK!


Isak och jag avnjöt en romantisk ica-frukost idag. Vi brukade äta munkar ungefär en gång om dagen, men sedan jag slutat på frukten så har det inte hänt på flera månader. Idag skulle vi slå på stort och köra en frukost ihop, då var munkarna helt slut. Isak fick helt enkelt agera gentleman och rota fram några ut frysen, tina dem på lagom värme och servera. Det hela slutade med en kanonfrukost som på den gamla goda tiden*.

Annars gick dagen som ett snabbtåg. Jag hade fått för mig att jag slutade halv sju, vilket var helt fel då jag vackert fick traska hemåt vid fyra. Bugar för den.

*Om man bortser från att jag efter ett tag vantrivdes på frukten och den enda jag kom överens med var Isak så kan man räkna det som den gamla goda tiden.

Kommentarer:
Postat av: //D.D\\

ÅH... vilken trevlig arb.kamrat som kommer med vinterkräk till jobbet. Ska hålla tummarna åt dig så att du inte blir smittad!!

*kram* från //D.D\\
... som har för vana att alltid läsa och kommentera den blogg som pingat före min på tjejblog.se. Hittar många nya och roliga bloggar på det viset :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits