Potpurri utan Gessle.

2-2 spelade vi idag, inga fortsatta kommentarer eftersom jag fortfarande inte lyckats lugna ner mig.

Imorgon ska jag göra en fuling och försöka byta lite jobbtider så jag kan träna. Det vore helt enkelt kalasbra. Om det inte fungerar så får jag helt enkelt släpa mig till gymmet. Min förkylning är som bortblåst och därför är det dags att ta nya tag, inte bara för innebandyns skull utan för att jag känner att jag mår bättre ju mer vältränad jag är. Om jag dessutom börjar äta som vanligt folk så ska jag nog kunna bli lite pigg också. Skulle sitta som en sockerärta i magen.

Sista meningen så passade jag mig själv. Sockerärtor är precis vad jag har i magen, 30 kronor gröna bönliknande skapelser har jag mumsat i mig och det är, utan att överdriva, godare än godis. Folk har fått för sig att de ska kokas och förstöras, men det är ren idioti kan jag upplysa er om. Rått är gott!

Nu bör jag göra lite naturkunskap, det där med att jag skulle göra klart den fort gick åt skogen när jag helt plötsligt fick tokmycket jobbtider. Nu börjar jag istället få tidsbrist så det är bäst att göra något vettigt.

En vink till karln också, han mår lite sådär idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits