Deep heat, lemsip, sleep balm.

När jag fått alla bilderna från Pernilla kommer inlägget som avslöjar allt och inget om våran lilla resa.
Fram tills dess får ni nöja er med diverse texter, ungefär som vanligt.
Nu när jag kom hem å slog det mig hur otroligt mycket jag har att göra för att komma ifatt vardagen igen.
Otaliga maskiner tvätt som ska tvättas, ett rum som måste få en rejäl genomkörare, skrämmande många löprundor som bör springas, räkningar som ska betalas, träningar som ska läggas upp, människor som ska träffas och en hel del som jag förmodligen förträngt just nu,

Prioritet 1 måste bli att betala räkningar och se till att få träffa allt folk jag saknat.

Nähedu, prioritet 1 blir helt enkelt att ta ett långt bad, raka benen och sova ut ordentligt. Sen ska jag betala räkningar och träffa de viktigaste.

Mitt fadderbarn har skrivit till mig. Söt liten unge, gladare än Tom Cruise blir jag. Nu ska jag hoppa i soffan och käka lite moderkaka (dock i form av choklad)

Tjipp

Kommentarer:
Postat av: matilda

fika klockan 12. jag börjar inte förrän 1300 så vi hinner gott och väl ^^,

Postat av: Negern

vad skrev barnet han eller hon den!

2007-02-07 @ 16:56:04
URL: http://negern.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits