Gåshud Pernilla, gåshud!

Jag måste ha tänkt fel. Jag börjar 8.30, varför i all världen skulle jag upp 07.00 och hur kommer det sig att jag var stressad?
När jag har morgontider så brukar jag släpa mig ur sängen en halvtimme innan jag börjar och sedan springa iväg. Att vara uppe en och en halv timme innan innebär att jag till och med hinner få mitt morgonkaffe. Även om morgonkaffet har mist lite av sin charm sen den övergavs av morgonsnusen.

Iallafall. Jag hittar ingen matchtröja. Jag har hur många som helst hemma, allt från mina egna till F91 och en och annan P91. Nu hittar jag ingen alls. Strägnäs är röda, vi kanske inte ens spelar i vinrött idag?
Hope so, det svarta matchstället sitter inte som tält och är därmed avsevärt mycket skönare.

Ah, nu borde jag snart bli stressad på riktigt, men det händer inte.

Ha det fint folks, nu ska jag sälja 3.5or till alkisar ett par timmar.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag förstår inte riktigt vad jag har att göra med rubriken, eller inlägget i övrigt. Hm?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits