Long time no see; Lista!

Stal denna av den kluriga filuren Adlen

10 favoriter:
Färg: Rött slår det mesta
Mat: Mackor.
Band: Ark för tillfället
Film: Ice Age?
Bok: Liftarens guide till galaxen, eller vad som helst med Paulo Coehlo
Sport: Innebandy
Årstid: Närhelst det är sol och varmt
Veckodag: Oftast ledig torsdagar.
Glassmak: Vanlij med chokladkross, GB's halvlitersmak
Tid på dygnet: Småtimmarna på natten.

9 för tillfället:
Humör: Trött, men glad.
Smak: Tandkräm.
Kläder: Handduk och duntofflor
Bakgrund: Gaderobinspirerad bakrund.
Nagellack: Slitet och rätt fult. Iallafall transparent.
Tid: 10.49
Omgivning: Datagaderoben.
Irritationsobjekt: Jobbet.

8 första:
Bästa vän: Josefina
Screen name: Petra
Husdjur: Vandrande pinne
Piercing: Öronen
Förälskelse: Albin tror jag.
Musik: Arvingarna, I guess
Bil: It ain't gonna happen.
Kyss: Albin även här tror jag.

7 senaste:
Cigarett: Hultsfred förra året.
Mat: Fruktsallad igår kväll.
Dryck: Ett glas mjölk inatt mot hosta.
Biltur: När vi lämnade av Negern igår.
Kyss: Imorse
Spelad låt: Hey Kwanongoma - The Ark (alltid den!)
TV-program: Vänner

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Albin när vi var små.
Brutit mot lagen: Alkohol på offentlig plats och liknande fjantgrejer. Men inget värre.
Blivit arresterad: Nejdå.
Badat naken: haha ja.
Varit med på TV: Det hoppas jag inte.
Kysst någon du inte känner: Konstig fråga. Ja.

5 nej tack:
Kläder: Bootcut Jeans
Mat: Stuvade makaroner
Musik: R'n'B
Dryck: Vin & Champange
Personlighetsdrag: Omogna vuxna

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Fruktsallad.
Du kan höra just nu: Datorns surr och grannkärringarna som pratar.
Du inte kan leva utan: Kan jag svara snus?
Du gör när du har tråkigt: Jag hinner aldrig ha tråkigt.

3 personer:
Du kan berätta allt för: Elin, Negern, Albin mfl.
Du tycker om: Ingen nämnd och ingen glömd.
Du inte gillar: Den här staden är för liten.

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

1 önskan: En utlandsemester och en stor hög med pengar. Går det att ordna?

Kommentarer:
Postat av: matilda

Kyss: Imorse
Naaaw ^^,

Postat av: Anonym

Bok och sport och kan inte leva utan, stämmer jag helt in på.

2007-03-01 @ 10:55:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits