Min helg.

Nu är det så att jag har gjort alldeles för mycket saker för att det ska kunna bli ett vettigt inlägg. Är det något av dessa som ni vill höra mer om så går det bra att säag till;

Fredag
Hem Eskilstuna 8.09 tåget, Jobb 10-16, Amazonfest under kvällen tillsammans med tjejerna.

Lördag
Jobb 10-12.30, Match i Nykvarn 14.00 (Vinst!), lungt hos Emelie,  Eskilstuna ca 19.30, Melodifestival + Krogen med gänget.

Söndag
Flen 09.00, Byte av bil, Södertälje & Tom Tits, Stockholm Naturhistoriska/Cosmonova & Kinamat, Eskilstuna och lämna av folk, Flen & tvätta bil, byta bil.

Här är vi nu, toppenhelg och jag är riktigt slut. Hade bestämt mig för att plugga sönder nu under kvällen, men jag väljer att knoppa och gå upp lite skapligt imorgon istället. tror ni på den idén?

Ett glatt tack till Er som gjort min helg splendid
Negern, Jimma, Albin, Elin, David, Josefina, Pernilla, Ida, Äppelqvisten, Olsson, Lördagens Ica-personal, Karlssons och sist men inte minst laget.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits