När orden rinner på.

Bloggers

Favorit i repris. Jag vet att Matilda uppskattar denna, så jag väljer att använda mig av den när jag stolt presenterar morgondagens frukostsällskap;
krullet! (okej, hon har aldrig kallats för krullet, men jag har inget smeknamn som är roligt på henne) Halv nio i skolcafeterian. Det känns ambitiöst tycker jag.
Sedan jobbar jag 9.30-19.00 (eller något åt det hållet, är jätteosäker på vilken tid jag slutar) Efter det räknar jag med trevligt besök och på lördagmorgon är det samling 09.00 med F91, vi ska åka helvetiskt långt. Frågan är om Emelie vill följa med som moraliskt stöd om jag mutar henne lite. Tror vi det? 
Efter matchen ska jag förhoppningsvis plugga lite, sedan ska jag välja ut en lämplig outfit för kvällen och efter det tänker jag helt ogenerat bli rejält rund om fötterna hemma hos min ständige följeslagare Alb Ottob. När jag hunnit vara bakis en halv dag så är det dags att härja igång, tagga till och sedan spöa skiten ur Listonhill på hemmaplan. Roligast på mycket länge är laguttagningen, en F91 är representerad och en ur hockeylaget. Hur är det möjligt? haha, jag stödjer dock the coachs i detta beslut. Kan folk inte sköta sig så får man helt enkelt plocka bort dem. Jag gör likadant med mina småtjejer, fast det var längesedan detta behövdes. På tal om det så ska en av dem bli "Föreningens Tjej" iår och jag har ett och annat finger med i det spelet. Steg ett är att jag ska bestämma mig för vilka som ska få vara med och utse vem det blir i slutändan. Det absolut första steget är väl egentligen att luska ut vilka som är 91or i damlaget, de ska ju faktiskt också ha en ärlig chans. Jag borde veta sådant, men ålder har aldrig varit så relevant. Man behandlar folk efter hur dem är helt enkelt. Oj, tanken var att jag bara skulle publicera denna fula bild en gång till och sedan avslöja att Tilda lurat med mig på morgonfika. Som vanligt rinner mina tankar iväg. Jag har skrämmande svårt att fokusera på saker under en tidsperiod ,som jag skulle vilja kalla lång, men det går inte utan att vara oärlig. Dags att sova. Orkar inte lägga ut laguppställning till tjejerna nu, så det får bli under morgonen imorgon. Innan dem ringer och skriker i falsett. Tror ni jag klarar det? 
Mina tankar flyter alltid såhär. Är det konstigt att jag rör ihop saker eller att mina inlägg tenderar till att handla om en salig blandning av ämnen alternativt vara 5-6 rader långa?

Kommentarer:
Postat av: Emelie

hade troligtvis följt med om jag inte jobbat. Men så är fallet nu så fan och tyvärr!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits