Som en kanin i skogen.

Mindre rolig dag idag, kvällen igår blev skrämmande. utan att egentligen ha speciellt mycket så lyckades någon bli så gott som plakat. Dessutom skulle jag vilja sätta en seriös spark i magen på idioten som lurade i mig vin. Jag hatar vin, jag tål inte vin = Jag mår helvete idag (Det sista tänker jag mig att man läser med finsk dialekt)

Iallafall så har jag inte riktigt tid att må såhär så jag tänker rycka upp mig och ta en promenad. Undra om fröken Karlsson är med på det. Får ringa och höra. 

Min banantröja stryper mig. Fan ta banantröjan.
 

Kommentarer:
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:41:13
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:41:32
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:42:14
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:42:14
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trafigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:42:41
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:42:44
Postat av: mattias

petra, jag fick din sprit igår. Var jag elak som´inte tvekade på den? Fan det blev så jävla kul ändå igår. Helt trasigt=) Må bättre /Mattias

2007-02-19 @ 13:42:46
Postat av: Pillan

Skoog måste lära sig att bara trycka en gång på "skicka kommentar" knappen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits