Tjejsnack

Jag har missat ett par omgångar nu, så jag kör en bara för att inte vara helt lost.

Antingen eller..

- Kostymnisse eller badboy?

Lätt. Kostymnisse, mestadels för att alla pojkar blir män i en väl sittande kostym och för att det har en speciell dragning i sig. Varför skulle man vilja ha en badboy förövrigt? Det måste vara att dra på sig bekymmer i onödan. En lagom hel och ren betäller jag! Tack.

- Rakt eller lockigt hår?
Jag vill ha båda. En lock här och en bit platt där. Nej men ärligt talat, mitt är spikrakt. Någon form av självfall skulle uppskattas. Fast krull? näää. Minst jobb är det med mitt hår som det är nu och det får man väl vara nöjd med, morgontrötthetens ansikte som man är.

- Rosor eller tulpaner?
Visste ni att tulpaner faktiskt är ganska goda att äta?
Jag svarar; det beror på tillfället. Jag vill inte ha tulpaner på min grav, men jag vill inte heller ha rosor i .. var man nu har tulpaner... Blommor. Jag svarar; Pass 

- chokladglass eller vaniljglass?
CHOKLAD. No discuss.

- Hund eller katt?
Hahaha. Jag hatar katter. De är hemska, falska, opålitliga och dessutom fula. Struntar fullkomligt i om ni tror att det ska gå att "bota" mig från detta, det är som att försöka tänja ut en människa som föddes kort. Ge upp, jag hatar pälsbollarna och vill inte ha något med dem att göra.

Enough is enough. Nu ska jag sova. Födelsedagen var till belåtenhet och jag har lyckats få ihop ett Londoninlägg. Vid senare tillfälle kommer ett shopping-i-London-inlägg med vad jag la pengarna på. Kan kanske vara något att hålla ögonen öppna efter? Tjipp


Kommentarer:
Postat av: Elin

Petra. Nu har du gett oss en utmaning. "det är som att tänja ut en människor som föddes korta". Det är högst möjligt i form av benförlägningar. Det är en hemskt smärtsam procedur, vilket botandet av din katt fobi också kan bli. Så eftrsom uttänjandet av människor är möjligt så är botandet av din fobi alltså också möjligt. Muaha.

2007-02-09 @ 14:08:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits