träningsvärk i magen.

Börjar jobba om 55 minuter och jag har tonvis med saker jag borde göra innan. Packa, sola, handla, fixa 91-papper, lära mig förstå bokföringen från detta räkenskapsår.
Det är förövrigt rena grekiskan, jag trodde jag hade full koll, men det var  inte ens nära. Jag tar helt enkelt med skiten till jobbet och frågar någon smart sate. Britt är en fena på precis allting så hon kan nog tyda detta. 

Dags att rusa, jag ser lite halvt misshandlad ut idag så det krävs en ansträgning för att se ut som en människa på jobbet idag. 

Klädvårdsrulle efterfrågas. Mina byxor luddar. 

Förövrigt så känns min träningsvärk mer som kramp. Det är smärtsamt. Den människa som får mig att skratta idag riskerar att få evig ilska vänd emot sig. Jag är ingen höjdare på hot som ni ser, men jag gör mitt bästa.  

Kommentarer:
Postat av: matilda

..vet du vad man meeeer får träningsvärk i magen av? Hoho. vad hände i etuna egentligen ;) Woooow


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits