Vadnu? är det den gammaldags onda sidan som kikar fram?

Jag är lite osäker på om folk är arga på att jag får spela imorgon eller om de syftar på någon annan. Personligen har jag lite svårt att förstå resonemangen, jag har varit nere på alla träningar som jag har kunnat under hela året. De gånger jag varit nere har jag dessutom varit i tid, tränat både fys + hall & inte larvat. Skulle man sätta det i effektiv tid så slår det vederbörande med hästlängder.
Men som sagt, det behöver inte ens handla om mig. Jag tar väl åt mig eftersom jag, som vanligt, får dåligt samvete varje gång jag missar något med laget.

Äh, eller så är det bara så att jag är en nagel i ögat för vissa.
Jag tar åt mig, och som vanligt så har jag mer möjligheter än de flesta att hämnas, på ett något lite mer, stilfullt sätt vid senare tillfället.

Hämnd är förövrigt alltid rätt, framförallt när hämnden bara handlar om att vara skrämmande ärlig gemtemot människor.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits