Azulejos y derecha.

Det är utomordentligt väder ut, solen skiner och det är inte alltför kallt. Jag har starka planer på att ta mig längre än till brevlådan snart. Jag har inte sett röken av Herr Brevbärare än, fast han brukar inte komma å här tidigt så det är väl inte så konstigt.

Eftersom gårdagen var så enormt trälig så kan bara den här dagen bli bättre.
Jag ska hinna med en 40minuters lektion, kort fika med Pernilla, ett möte med grabbarna, ett möte med projekthanledaren och en F91-träning. Övrig tid så är jag så ledig som man kan bli.

Nu står dusch och ombyte på repertoaren.
Av någon anledning så blev jag trött nu när jag gick upp igen. Var pigg från klockan åtta när jag vaknade fram till tio då Albin ringde och bestämde att jag skulle gå upp. Har ägnat morgonen åt att dumglo på Hotshots.

Rubriken har ingen poäng förövrigt. Så ni vet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits