Besviken..

Jag hade fått ett kuvert idag, som jag inte trodde kunde vara något annat än mina skolpapper. Ohoj sådan missbedömning. Mamma har tydligen beställt hem försäkringspapper till min Londonresa och det var dessa som kom idag. Jag har hittils, under mina resor, inte lyckats komma ihåg alla papper någon gång. Visste hon det så skulle hon få krupp.

Nu borde jag göra mig iordning, tåget till Eskilstuna går om 50 minuter och i det här vädret lär det ta minst tjugo att gå till stationen.

Håret ser hemskt ut, jag får helt enkelt köra med någon form av huvudbonad idag, basker kanske?
 
Träningsvärken är överjävlig idag, men det var inte helt oväntat.

Man ser mina revben. Jag måste ha jordens lustigaste skelett, hur väl jag än försöker linda in det så syns det. Får nog slå till på en pizza framåt kvällen. Jag hatar ben.

Mamma och jag delade förövrigt på en påse nötter igår kväll, mindre klyftigt. Idag kliar det överallt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits