Endel kastar pengarna i sjön, det tycker jag verkar onödigt..

Mäklarna
Vad gör en sådan om jag en trög
fredagskväll när ingenting händer
och energin är oerhört låg?

Det kan jag svara på:
Tillsammans med min käre vän
Emelie så slänger jag mig i bilen
och åker iväg till Ica för att handla
lite. Allt som oftast kan man hitta
något av värde (ännu lättare är att
hitta något utan värde)
som man
 kan slå ihjäl tiden med. Idag köpte vi avsnitt 1-8 av serien mäklarna som gick på SVT förut.
De senaste tre timmarna har alltså ägnas åt denna sysselsättning.

Kommentarer:
Postat av: seb

hahah den serien är såå jävla klockren! :D

Postat av: P

haha eller hur, ruggigt rolig faktiskt.

2007-01-05 @ 22:31:29
Postat av: seb

vad kostade dvdn? :D

2007-01-05 @ 22:38:45
URL: http://seeb.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits