Innebandy i ett nötskal

F91 drog igång första träningen efter juluppehållet idag, jag hade räknat med mycket folk, men fullt lag var en glad överraskning. Alltid roligt när alla är med. Dessvärre så visade det sig ganska snart att bollarna jag beställde i November fortfarande inte har dykt upp. Med andra ord så fick man snabbt slänga ihop en reservplan. Löste sig rätt bra, de fick springa bort lite julskinka iallafall. Är inte det en av de största idrottsklyschorna på lägre nivå?

Valde tillslut att köra träningen själv, trots generösa erbjudanden om hjälp. Eftersom min tid för tillfället räcker till ganska bra så hade jag redan en grundidé om vad som borde köras och hur. Då fungerar det alltid.

Imorgon kommer Elin till storstan och fikar, det är alltid lika positivt, även om det verkar innebära att jag måste visa mig i skolan. Så road är jag inte av den biten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits