Lite jobbarbyxor är aldrig fel att ha, om de är av en annan sort.. Måste dem ju kastas bort.

Min bror snittar på 6 timmar vid datorn, varje dag och trots all denna tid så klarar han inte ens av att lägga in musik på sin iPod själv. Var i tillverkningen gick allt fel?

Ikväll ska jag ner och träna F91, jag hoppas verkligen att det dyker upp någon mer eftersom mitt huvud håller på att sprängas i småbitar. Vad är det för fel på mitt immunförsvar nu för tiden?

Efter det har jag lovat att umgås med Albin och David. Det lät som om Emelie ska vara med också, det uppskattas. De var väldigt inne på att äta glass och grejer, men jag ska nog avstå. Känns bortkastat att ha varit ute och promenerat två timmar om man sedan ska slänga i sig glass.

Däremot så bör jag springa en sväng, min överskottsenergi gör mig spattig.

Jag ser förövrigt ut som en gangster när jag har pappas träningsoverall på mig, 3-4 storlekar för stor och pösig som attan. Det är som att gå runt i pyamas. Jag har samma idé angående storlekarna på jobbkläderna, folk klagar på att mina kläder sitter lika snyggt som en soppsäck, men det är skönt.
Har däremot lovat att den dagen vi skrotar tantbyxorna och köper in vanliga byxor så tänker jag överväga att skippa pyamas-stilen. Nu går inte det eftersom tjejbyxornas början vid fötterna är pyttesmå, för att sedan vidga sig och bli helt omöjliga att fylla ut över höfterna och rumpan, sätter man dem som man ska så slutar de straxt under brösten. Snyggt! Behöver jag påpeka att jag tiggt till mig ett par av herrmodellen?
(vilka förövrigt ockå är hemskt klurigt att fylla ut eftersom det lämnats plats åt ägodelar jag inte har)

Nu ska jag underhålla Albin, han roar sig med att ligga och kolla på Toon Disney i soffan. Känner jag honom rätt så sover han vid det här laget.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits