Matteuppgifterna idag gick bra, resten av dagen har varierat..

Vår lilla fikadate höjde mitt humör avsevärt efter morgonens upplevelser och tur var väl det, jag var inte långt ifrån ett utbrott av det gamla slaget (smått tjurskallig unge, kan inte ha varit lätt för mami och papi) Syo 1 har missförstått Syo 2 och mig, vilket har resulterat i att Syo 1 krånglat till hela min tillvaro. Får räta upp allt på måndag. Om det går, annars får jag hitta på en mer givande plan.

Iallafall så tänker jag nu monsterstäda huset, med början i mitt rum, för att ta reda på var kontokortet är.

Växlade in pengar till London idag, inte helt fel eftersom jag nu inte kan slösabort dem innan det är dags att åka. Packningen ser jag för en gångs skull fram emot. Ett ombyte, tandborste och enorm resväska. Ska det shoppas så ska det... så är det bara.

På måndag drar innebandyn igång igen. Jag har inte hunnit få något riktigt sug efter det ännu, men det kanske kommer så fort allt annat löser sig.

Ikväll blir det sällskapsspel med det vanliga gänget, jag hoppas på geni, men det lutar åt pratmakarna2.
Spelar förvisso ingen roll, jag har planer på att rädda den här dagen genom att vinna överlägset. Man kan ju alltid hoppas.

Emelie upplyste mig om att Amazon den 27e krockar rejält med våran, sedan länge, inplanderade utekväll med Mickan och hennes vänner. Får se hur den kakan slutar.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

den tjugosjunde på amazon är det ettårs- jubileum! För då var det ett helt år sedan jag ramlade och skadade armen där! Haha!

Postat av: P herself.

Haha det måste nästan firas. Have to see vad Mickelimuck säger dock.

2007-01-05 @ 22:28:13

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits