När blir dessa bokade?

Alb
Ett hett tips är att hålla utkik efter dessa grabbar framöver. Det är mer kända som "The Albin y David gör covers på James Morrison band"
Nu när de är på hemmplan och inte gör någon turne så far det mestadels runt i The Brokeback-car och spånar idéer till kommande album.




För bokningar, autografer eller enbart för att stilla nyfikenheten så läs deras personliga bloggar!
Albin  - Denna är rykande färsk och skrämmande aktuell.
David - Har varit med i svängarna en lite längre tid & har hunnit skapa sig  ett öga för underhållningsbranchen.

Kommentarer:
Postat av: Alla trogna fans

OMG asså, jag hade inte en susning om att Albin va på hemmaplan! Senast jag hörde va han och NuckDavid i Nepal på ett gigg! Asså guuuuud jag tror jag dör! Han e så sexig i dom där glasögonen! Jag vill bara dricka upp hans Becks och klappa honom på kinden! PöZzZ

2007-01-24 @ 01:00:07
Postat av: Pimp D aka MC Nasty aka David

Hahaha totalt klockrent Petra! Det är underbart att du gör reklam för oss, eftersom Nuckfunkle har dissat oss ett tag nu. Bättre än så kan det inte bli, så nu är det bara att vänta på bloggarna ska börja gå heta av alla fans och beundrarinnor som vill att vi ska komma och underhålla. Great!! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits