Nationella resultatet.

Fick mail idag om hur mitt nationella prov gick. Han lät lite bister över att jag inte haft någon miniräknare med mig under första delen. Slutade på ett stadigt VG iallafall, någongång under nästa vecka ska jag traska upp och hämta det betygspappret. Det blev en höjning iallafall, frågan är om man kan lura sig till att få tenta av B-kursen också eller om det skulle innebära att jag får göra om den.

Nu gäller det bara att mina papper dyker upp unde rmåndag eller tisdag nästa vecka. Känns det som om jag tjatar? Kan bero på att jag inte har så mycket annat som snurrar i mitt huvud än just skolan. Alla andra är skoltrötta, jag är trött på att inte få gå i skolan.

Kanske är för kräsen?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits