Sista dagen på veckan och skapligt lite gjort.

Söndag, en dag som jag  uppskattar, men som jag aldrig lyckas få något vettigt gjort på. Idag lyckades jag sova till långt in på eftermiddagen, tog ett bad och gjorde mig iordning.
Kvällen slutade inte helt enligt planerna, men trevligt iallafall. Dundergod trerättersmiddag hos Karlssons, en omgång Cranium och promenad.
Vi var även ute och letade efter familjens kanin en stund, men han låg varesig inrullad i snöbollar, gömd i brevlådan eller instoppad i buren. Kan inte påstå att vi var de mest engagerade i den jakten. Han dök iallafall upp senare framåt kvällen till Siskos förtjusning.
Hamnade i lag med Pappa Elin på Cranium och vi ägde på alla delar av spelet utom de musikaliska, där körde vi fast helt och hamnade utan tvekan sist.

Kylan ute är obönhörligt, nästan svinaktigt, elakartad. Jag har fortfarande ingen känsel i tårna efter promenaden till Statoil som vi utsatte oss för.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits