Usch.

Min dag var helt perfekt planerad, började med helkroppsmassage och sedan hem för mat och lite seriöst dagende. Efter det var det sol, bastu, träning som gällde och sedan hem och ta det lungt ännu en gång.

På vägen hem från massagern, lagom degig och avslappnad, så ringer jobbet och nu kan jag se fram emot en 8 timmar där istället. Kan inte påstå att jag är överdrivet taggad, att jag dessutom lyckas missa båda hallträningarna med innebandyn denna vecka gör mig tjurig. Jag åker snart och då blir det träningsuppehåll iallafall.

12-21.15, de bara älskar att förstöra mina dagar. Kompromissade fram att jag ska få börja ett iallafall.

Merde.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

hej om du har tid så en sinal till mig då! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits