Veckan som kommer.

Måndag
SvB lektion, Innebandyträning Dam + Fys, Sola, boka tid hos massören.

Tisdag
SvB lektion, Innebandyträning F91, körskolan,  lämna tillbaka diverse skolböcker.

Onsdag
Innebandyträning Dam +Fys, sola.

Torsdag
Innebandyträning F91

Fredag

Lördag
Match Gnesta borta, Dam. Match Telge hemma, F91.

Söndag

Lugn vecka med andra ord, har dock ingen koll på när jag jobbar. Hoppas att de skolpapper jag går och väntar på dyker upp, annars kommer tristessen kväva mig långsamt. Skulle paketet med mina kläder dyka upp så förgyller även det åtminstone en dag.  


Kommentarer:
Postat av: Elnaz Baghlanian

Hej!

Mitt namn är Elnaz och jag håller just nu på att skriva ett arbete om bloggar för en kurs som heter Berättelser och Berättande och undrar om du har tid och lust att svara på några frågor. I så fall kan du mejla mig så skickar jag dig frågorna. min adress är [email protected]

Vänliga hälsningar

Elnaz

2007-01-14 @ 19:29:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits