Bäst i världen

Jag har nu skickat in ett arbete i religionen och har bara två kvar, hur skönt som helst. Däremot ska jag slänga mig in i kapitlen om Kristendom, Judendom och Islam nu. Den största och mest omfattande delen av kursen.
Jag är förvisso inne i ett rätt skönt flow nu, men det är dags att äta och jag börjar känna mig olidligt trött.

Förövrigt så försov jag mig en timme imorse och vaknade inte när Isak försökte ringa och väcka mig. Det slutade med att han fick ringa Jimma, som fick ringa Emelie, som fick gå upp och skaka liv i mig för att jag skulle ta mig iväg till jobbet. En timme sen och lagom seg så kom jag iallafall igång. Därmed fick jag också sluta klockan tre idag istället för två. Jag kan vara världens tröttaste människa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits