En liten sammanfattning

Peace & Love var klockrent, vi bodde i det fruktade das kampf. Vilket i princip innebär att vi hade ett träd med toalettpapper i och inte släppte in många i vår gemenskap. Det var Flen, och en ytterst liten del av Stockholm, mot världen. Fylleslag är en bra sammanfattning för helgen. Människor som var mer utförliga och snabba med deras resumé är Pernilla, Posse och John.  

Paintball med jobbet var rysligt roligt. Man blev taggad som få och kulorna gick åt, hade inte folk hoppat av så man kunde sno deras så hade jag fått lägga en halv förmögenhet på kulor. Bäst var helt klart lillebror Magnusson. Kan inte påstå att jag var någon stjärna, men jag lyckades iallafall bli såpass övertaggad att jag slängde mig rätt in i en rot med smalbenet och går fortfarande runt med ett massivt blåmärke.

Datorn har lämnats iväg och kommit tillbaka. Den låter inte längre som en helikopter och det är ju ruggigt skönt. Anledningen till oljudet var smått pinsamt tyckte mamma. Burken var dammig. Det var allt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits