Skavsår på tal om allt.

Vaknade imorse av att karln ringde och sjukanmälde sig, feber och satan. Min kära hals låg också i farozonen och det var inte långt ifrån att jag ringde in och avstod från att dela vattenmeloner idag. Men sniken som man är så drog jag mig iväg framåt tolv. Ytterst spännande dag, var nog längesedan jag kände mig så svag. Darrig av att lyfta en gråback med gurka, med andra ord gav jag mig aldrig in i banandjungeln där allt väger ton.

Iallafall. Väl hemma så har jag vikt kläder i snart en timme och gaderoben ser riktigt smaklig ut. Får se hur länge det håller sig. Däremot har jag glömt att leta efter passerkortet, det bör göras snarast. Håller tummarna för att halsen ska vara fit innan imorgon kväll så jag kan träna lite fotboll utan att dö på riktigt. Dö lär jag dock göra iallafall, med min kondition så seglar jag mot marken efter uppvärmningen.

Nu ska jag räkna på hur mycket Al är skyldig mig efter helgen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits