Då ska alla runt omkring va me' och skråla

Första dagen på min sista semestervecka innan September. Klav upp relativt skapligt, läste kapitlet om Hinduismen, kokade kaffe och bytte om, läste kapitlet om Buddhismen, nu sitter jag här och sörplar kaffe och funderar på om jag ska skicka in ett arbete idag. Träligt nog går det inte att förhandsgranska eftersom de har fel på sina servrar just nu, det innebär att om jag öppnar rutan så måste jag göra klart det direkt. Kan vara hur krångligt eller ta hur lång tid som helst. Svårt det där.

Har en gaderob att måla och så ska vi printa ihop ett CV till David. Det är dagens största uppgifter, imorgon har jag planer på att åka till Ikea, får se om det blir nåt med det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits