Midsommarens utgång

Jobbet blev rätt träligt eftersom vi inte fick hem rätt varor alls och det kändes som om dagen var hur lång som helst. För övrigt så stängde jag i förrgår och öppnade igår, det får vi inte göra eftersom det blir för lång tid emellan. Det var ingen som brydde sig om och det resulterade i att jag var hur trött om helst igårkväll. Med andra ord så var jag ruggigt otaggad. Träligt, men det är lite så under påtvingade festdagar, det blir aldrig lika bra. Överskattat är vad jag anser. Hoppas den piggare delen av människorna hade roligt iallafall.  

Kommentarer:
Postat av: Pillan

21:15 och sen 07:45 är vardagsmat på ica. Det är tydligen okej att göra så om det inte ligger schemalagt från början. Då kan inte facket klaga, enligt R.
P&L snart! Ska vi ha kul, eller kul?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits