Näst sista dagen innan semestern.

Jag lyckades få sprutan det första jag gjorde idag, nu har jag en timme och 45 minuter kvar till årets värsta dag på jobbet. Med tanke på att jag höll på att få spatt under gårdagen när folk envisades med att stå i vägen ungefär överallt så kan detta bli massivt jobbigt. Fast när jag överlevt denna dag så jobbar jag ett slött pass imorgon och sedan har jag sådär galet mycket semester som bara jag kan ha. Då räknar jag inte antal dagar utan vad jag ska lyckas pressa in under dessa nio dygn. Det är ett och annat.

Gårdagens bästa konversation mellan en medelålders tant och hennes mamma;
- Mamma, ska du inte ha någon paprika för att få lite färg på salladen? Det ser så mycket roligare ut då.
- Jag har redan plockat ner en gurka i korgen.

På någon nivå så missförstod nog dessa två varandra.

Förövrigt så stänger jag även idag och det kan mycket väl bli långdraget, mest på grund av personalen.
12-21 here I come.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits