Vad är väl en bal på slottet?

Jag vet inte vad ni säger, men idag är jag trött. Skrämmande trött. Eftersom folk lätt får för sig att det ka gå att prata och uppmuntra bort min trötthet så tänker jag inte nämna min inställning inför balen ikväll. Ska snart ner och fixa håret, det lär ta halva dagen och efter det måste jag göra något åt naglarna. Känns det som något jag vill lägga en ledig dag på? Jag tror verkligen inte det. Förhoppningsvis blir det roligt ikväll, även om jag misstänker att jag haft precis lika roligt om jag gick dit och hoppade över 50% av alla förberedelser.

Har jag upplyst om att mina järnvärden är låga som satan igen? Var iväg en snabbsväng imorse och tog blodprov, det var inte överdrivet roligt. Har legat över minimumgränsen ett tag, nu är jag lost igen. Inte konstigt att jag känt mig överdrivet hängig den senaste tiden.

Iallafall, nu måste jag upplysa laget om hur lite jag kommer kunna träna framöver. Tjipp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits