Aprox. 8.00

8.00
Rummet är färdigstädat. Dammsuga tänker jag inte göra, flyttar trotsallt om två veckor.

Nu ska jag göra mig iordning, koka kaffe och få ordning på projektarbetets loggbok.


9.30
Jag har fått ihop hela loggboken nu, hade inte skrivit sedan i november så det var inte mer än rätt.
Har även hunnit dusha och druckit lite kaffe.

Dags att äta, ta en promenad ut på stan för lite tidsbokning på trafikskolan och ett fåtal inköp.

10.30
Nu har jag först och främst gjort mig iordning och sedan varit ute och vandrat. Hux Flux så har jag en körlektion imorgon, halkbanan kör jag nästa vecka och uppkörningen är bokad. Här går det undan ska ni veta. Kanske måste ut och köra lite med pappa idag!?

Närmaste timmarna är det naturkunskap som gäller. Efter att jag betalat två räkningar vill säga.

Måste få svälja stoltheten och påpeka att de fåtal inköp jag tänkte göra var en snusdosa.
Men jag sansade mig och lät bli.


12.45
Alla som känner mig någorlunda kan räkna ut med bakfoten vad som hände när jag la mig i soffan för att läsa naturkunskap. Vaknade precis till liv och kom fram till att jag är hungrig som en varg. Dags att laga lite riktig mat alltså.


Kommentarer:
Postat av: matilda

BRA att du lät bli. Stolt-tilda


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits