Eskilstuna

Albin & Jag tog oss till Eskilstuna och nu sitter jag i Josefinas lägenhet och sipprar på en kopp kaffe. Snart är det dags att ta sig ut på stan och möta upp Karlsson, vi ska handla tyg till min balklänning. Jag är lite osäker på färg och liknande men Elin och hennes mamma var rörande överens, så jag ska väl i princip bara godkänna och betala. Jag är nöjd med det, litar fullt på deras omdöme. Dags att börja jobba på solbrännan dock, jag vill inte gå på bal och vara blek. Min date Johansson måste dessutom ordna en slips i rätt färg. Kanske ska styra upp det lite också.

Till kvällen blir det lite inflyttningskalas hos David. Mest spännande blir att träffa M, hans "tjej" (vet inte vad man kan kalla henne än utan att få pisk). Lägenheten är Jimmas gamla så den är bekant och det övriga folket är ungefär dessamma som alltid. Kan bli riktigt roligt.

Innan detta ska vi lyckas få ihop något att äta som inte är alltför onyttigt. Maten vi fått i oss på senare tid är överjävligt onyttig och det känns som om det börjar sätta sig på mindre välkomna platser.

Nu ska jag återgå till min kopp med kaffe och vänneravsnitten.
Albin hälsar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits