Girl you're gonna get'em.

Dagarna rinner på ruggigt snabbt nu måste jag säga. Min 9-20 jobbtid igår flöt förbi förhållandevis smärtfritt. Mestadels för att jag ständigt går runt i min egna lilla värld. Ruggigt skönt.
Allting inför cupen som vi ska på med F91 nästa vecka börjar arta sig. Informationen harr nått ut till mig iallafall. Jag ska bara se till att vidarebefodra allt på smartaste vis. Tror stenhårt på att vi kommer ha ruggigt roligt, även om jag ibland kan låta negativ när jag pratar om dem (oftast efter träningarna eftersom man då är tömd på energi) så är de ett härligt gäng. Dessutom är jag glad att jag lyckats lura med mig Emelie, jag behöver henne verkligen. Hon tänker på dtaljer som jag glömmer bort och hon gör mig glad när humöret är på väg ner.

Mindre än två veckor tills vi flyttar nu och jag ser inga som helst hinder. Det ska bli en utmaning att klara sig själv ekonomiskt, men jag är säker på att vi kommer att klara det tillsammans.

Nu ska jag ut och göra Flens vägar osäkra. Förhoppningsvis har gänget hunnit komma hit tills jag är tillbaka.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits