Har Jimmy Jansson släppt någon skiva?

Jag hoppas ni lägger märke till tidpunkten på dygnet. Andra dagen i rad som jag är uppe gräsligt tidigt utan egentlig anledning. Idag börjar jag 12.20, men jag kan inte åka buss så jag gör allt för att ta mig till storstan samtidigt som Matilda. Dessutom måste jag ordna företagets monter till UF-mässan på torsdag. Det blir ett himla målande, sågande och filande idag. Kan bara hoppas att det blir bra. Jag får absolut inte glömma att göra is. Tonvis med is.

Har även lite andra viktiga saker att hinna med idag. Till dem räknas inte innebandyn och sömn. Tyvärr.
Ska lyckas ladda ner Photoshop hemma också så jag kan lära mig lite.

Dessutom ska jag göra klart naturkunskapen, måste preppa vitlök.
Halvskum laboration, jag ska ha åtta preparerade vitlökar stående och lukta hemskt i två veckor och sedan ska jag skriva en rapport. Någon som har en hypotes om vad som händer när man preppar vitlök med klorin? Eller med gödningsmedel?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jimmy Jansson har släppt många skivor tror jag bestämt. Flitig pojk ^^

2007-03-13 @ 15:13:04

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits