Helt lost är jag inte

Här har man fullt upp i lite över ett dygn och vad händer? Jo hela sidans layout ändras så jag hinner bli lagom konfunderad (tänk på att det är morgon, då är man inte smart). Jag satt en liten stund och funderade på hur längesedan jag var inne, sedan kom jag på att sådant går att kolla upp.

Jobbade ett helvetespass igår, 9-18.30 och idag ska jag jobba ett förstör-bara-dagen-pass 10-14.
Efter det ska jag ta mig till Stockholm för middag, melodifestival och lugn utgång. Hem tidigt imorgon och sedan är det dags för säsongens sista match. Onyx väntar och roligare motstånd än så går inte att få.

Måndag tänker jag vara ledig, vad som än händer. Jag måste plugga lite. Får helt enkelt isolera mig och gå i ide.

Negern och jag har mycket på gång nu. Ser ut som om denna vår kan bli rätt klockren.

En arg min till Jonsa som skulle ha kommit hem denna helg, men som dissar helt och skjuter på det. Idiotiskt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits