Hjulen på bilen snurrar runt, runt, runt.

image35440 minuter seriös bilkörning tog lite på mina krafter, mestadels för att min körlärare
envisas med att vara galet rolig hela tiden och min koncentration var tvungen att vara på topp för att vi skulle hålla oss på vägen. Människan anser tydligen att jag kan det mesta så han drar igenom allt i 180 och så kör vi. Förvisso ekonomiskt och det går bra, men jag kan inte låta bli att fortfarande känna mig osäker på så gott som alla moment. Är lite tveksam till om min uppkörningstid är positiv i dagsläget, får se till att pappa och jag kör mer än vanligt.


Nu ska jag iallafall belöna mig själv lite och följa med Pernilla till Vingåker och kolla ifall de har några vettiga jeans. Jag ogillar egentligen jeans, men det lär vara en vanesak. Enklare att matcha under slöa dagar. Framförallt nu när alla mina träningoverallsbyxor är ockuperade av lillebror. De mjuka iallafall.

När vi kommer hem därifrån ska jag seriöst ta tag i F91's papper och liknande. Tänkte planera i bilen så det bara är att renskriva sedan. Eventuellt så får jag och Emelie köpa fika istället för att baka.

Närvaron på Svenskan idag missade jag helt, ganska meningslöst. Jag hade kunnat vara kvar i tio minuter och få den. Istället gick jag hem för att hinna sitta här och vara segast i världen.

Iallafall så är humöret på topp, även om jag är trött och ser allmänt sliten ut.  

Kommentarer:
Postat av: matilda

Hur gick det med jeansen?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits