Kapish!

Imrose skulle jag, och borde jag, ha gått upp klockan halv åtta. Senast. Så var tanken. Tyvärr så hade jag ställt alarm på den bärbara telefonen. Desvärre hade jag också missat att ställa om denna till sommartid.
Efter att ha slängt in en svenkauppgift på datorn i all hast, så inte min grupp skulle stå utan arbete på lektionen idag. så fick jag vacker ta en språngmarsh till jobbet. 6minuter försent kom jag, men då hade jag redan ringt och förvarnat dem. Löste sig rätt fint ändå med andra ord.

Slutade jobba klockan tre och då ordnade jag och Emelie banankartonger som jag ka packa alla mina pinaler i. Har också varit iväg och tagit en P-spruta och provat ut första delen av balklänningen hos Sisko.
Nu ska jag ägna en timme åt packning innan det är dags för F91-träning.
Jag om annar avskyr att packa ser faktiskt nästan fram emot detta. Nackdelen annars är ju att man måste välja ut vad man ska ha med sig. Nu ska allt som inte ska slängas ner i lådor.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits