På bra humör? Scrolla.

För andra dagen i rad har jag hunnit med åtskilliga saker innan klockan åtta. Idag är jag däremot mindre positiv. Albin och jag vandrade våran runda, även kallad grävlingsrundan, vansinnigt tidigt imorse och när jag kom hem fick jag för mig att köra mitt gamla styrkepass. Man inser inte riktigt hur mycket man tappat, rent styrkemässigt, förrän man blir helt slut av ett pass som tidigare mest var avkopplande. Mysig träningsvärk att vänta med andra ord.

Nu ska jag få i mig lite frukost, göra en naturkunskapsuppgift, ta ett snabbt bad, göra mig iordning och sedan är det dags för dagens körlektion. Vem kom på iden med att jag ska ha körkort? Jag förstår fördelarna, men vill fortfarande inte. Däremot ska det bli förbannat skönt att slippa allt tjat. Varenda människa anser sig tydligen ha rätt att hacka på mig för allt jag inte gör rätt. Någonsin. 

Eller vad sägs om allas reaktioner om min & Emelies flytt? Det är bara ett fåtal som ens brytt sig om att försöka förstå att det ska bli ruggigt roligt och skönt att äntligen komma hemifrån. Istället har folk rynkat pannan och lite diskret frågat "Emelie, hur ska det gå att bo ihop med Petra egentligen?" . Om jag är en såpass jobbig människa, eller om det stör Er så mycket så lägg er inte i alls. Tack.

Märks det att jag har en sådan där trälig dag när allt jag samlat på mig senaste veckorna kommer fram? Akta er.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

På tal om lägenhetsflytten så har pappa kommit med ett gott råd för hur man håller sams när man bor ihop med sina vänner; ge fan i den andres mat.

Tydligen så var detta väldigt viktigt. Men vi vet ju även att man inte ska lyssna allt för mycket på min käre far.

Postat av: Albin

Du vet att jag ser fram emot flytten, och om ni behöver hjälp med något; Bord, stolar, måla om, strap-on's eller liknande så vet ni vem ni ska ringa!

2007-03-23 @ 09:15:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits