Smått och gott om jobbet.

Måste uppdatera lite om vad som händer på jobbet. Flen må vara litet, men det är också fullkomligt sanslöst.


En bit över 30% av människorna som handlar under dagtid luktar stötande illa. (rykande färsk undersökning från dagens jobbtid)

Mannen med de smäktande, franska kärlekssångerna erbjöd mig 3miljoner om jag gifte mig med honom. (Han uttalar hälften av orden helt åt skogen så jag beslöt mig för att avböja)
 
Högsta chefen fortsätter att ta med sig barnen till bygget och de invarderar fikarummet på mina matraster. (Det sägs att en säljare blir miljonär på tre år, kan man inte lägga en gnutta på dagis då?)
 
Människan som är en nagel i ögat på mig försvinner snart. (somliga gör mig irriterad bara genom att hälsa på mig)

Kaffeautomaten gör än en gång den, mycket goda, varma chokladen. Tyvärr så jävlas den lite och istället för att fredligt spruta ner vätskan i muggen man ställt dit så kan man räkna med att få varm choklad över sig. (Fler än en jobbskjorta har slängts)

Det var det absolut viktigaste just nu tror jag. Skönt att man får åtminstone lite betalat.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits