Veckans tjejsnack.

Tant eller fjortis?
· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Det är en humörfråga. Antingen halvdör jag i soffan en hel helg eller så kör jag för fullt. Jag är nog en sommar-fest-prisse. Ingenting är lika roligt när allt är kallt.

· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Hemmafest, krogen är galet överskattad. Det bör folk lära sig snarast!

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
På tv'n ska ljudet vara normalt, musik ska vara hög och skrålande.

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Varm mössa för att dölja frisyren kanske? Det är en annan sak folk borde lära sig, mössa är snyggt. 
 
· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Hahaha. Jag sover gärna och mycket. DFet var inte längesedan jag snoozade i sju timmar. Överskönt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits