Åland Tournament 2007

Vi kom, vi såg, vi segrade inte.

Jag, Emelie och Thess lyckades lokalisera PeO på söder i Stockholm och efter det blev det en stund i bilkö. Stressnivån hann bli lagom hög och ett tag såg det ut som om vi skulle missa båten, men vi lyckades hinna med den och vi var på väg. PeO skickar sms hem till Albin från båten; "Umeå-tjejerna sitter här nere i cafeterian och dricker sodavatten och äter mackor, men jag antar att Petra och gänget sitter uppe i baren" Han hade så rätt så, deras P2 var strålande och humöret var på topp. Fram till hotellet kom vi framåt kvällen iallafall.

Matcherna gick lite sådär, vi vann första och förlorade resterande två. Det var ungefär vad vi hade räknat med också. Kvällen ägnades åt kalasande, på hotellet för mig och några till och ett par vågade sig iväg ut på krogen.
Den historien får någon annan dra, men jag kan tala om att det var en riktigt händelserik kväll iallafall.

Dagen efter checkade vi ut runt tolv och sedan satt vi i Godbyhallen och kollade på matcher tills det var dags att åka hem igen.
23.30 satte vi våra fötte ri lägenheten igen och var skapligt slut, både jag och Emelie.

Lite kortfattad sammanfattning, annars blir det så rysligt internt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits