Lång dag

Klockan är åtta och jag är trött som en bäver, förmodligen för att jag har varit lite mer effektiv än vanligt idag.
Gick upp redan vid tio över sex imorse, annars brukar jag slita på mig jobbkläderna och springa till jobbet tre minuter i sju de dagar jag börjar tidigt. Det var riktigt skönt att hinna äta frukost, dricka kaffe och ta det lite lugnt på morgonen. Jobbet var kaotiskt, massor av varor och tonvis av kunder. Eller tvärtom. Lagom öm i axlarna såhär i efterhand. Skulle ha slutat två, men kom inte ut från byggnaden förrän runt halv fyra.

hemma bytte jag bara om och traskade iväg, satte in lite kontanter på kontot, solade, gick Lida, handlade och lagade mat. Idag bjöds det på tonfisksallad med bland annat krutonger, granatäpple, salladsärtor och färskt bröd till. Måste få glänsa lite och tala om att det var ruskigt gott.

Nu har jag dushat och läst lite. För att inte somna nu så överväger jag att städa eller koka lite kaffe. Kan inte sova riktigt än, men snart nog så snarkar jag som ett barn. Jimbo är förövrigt i Eskilstuna för tillfället och det känns löjligt tråkigt, men å andra sidan så hinner jag med mycket som jag skjutit på.

En till liten notis; det är inget fel på min fingersättning, det är S-tangenten som är psyko. Fler än jag har problem med den. Sköönt.

Kommentarer:
Postat av: Emelie

det var ett tjat om s-knappen:) haha

2007-05-17 @ 19:20:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits