Paris Hilton

jag har ny mobiltelefon och när jag satt och spelade lite spel på den imorse så kom det upp en ruta och innan jag hade hunnit se vad jag knappade in så hade jag köpt Paris Hiltons spel för 50kronor. Man ska samla diamanter och varje gång man klarar ett uppdrag så får man en liten kommentar av arvtagerskan herself, mycket intressant kan jag tala om.

Jag avböjde en jobbtid idag eftersom jag ska till Stockholm och inhandla balskor, Cilan ska få äran att hjälpa mig med detta uppdrag för finskor är något jag absolut inte kan. Hemsk dålig på allt som har med klackar att göra. Har även bestämt att om jag ska inhandla några kläder så får de inte vara svarta, vita eller grå för det har jag överflöd av i min gaderob. Jag vill ha något klargrönt eller blått tror jag.

Iallafall, skolan går fortfarande åt helvete och jag börjar få smått panik innerst inne, men ändå skjuter jag på det hela tiden. helt värdelös människa är jag. Ska försöka få lite gjort imorgon eller ikväll tror jag. Känns viktigt.

Nu ska jag dra på mig lite kläder och smeta över några finnar, det är tråkigt att handla när man ser ut som ett drägg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits