Resten av dagens planering

För er som är nyfikna på vad jag ska ha för mig/har gjort idag så kommer här en snabb uppdatering.

Jag gick upp vid halv sju imorse och tog en rask promenad runt Lida, ungefär 8-9km med andra ord. Allergin höll sig i skick och jag tog mig runt med bara ett par rinnande ögon. Klart godkänt resultat.
Efter det så åt jag frukost och läste lite för att sedan skynda mig iväg till körskolan 8.45 och hade en lektion som gick något vingligt. Nu har jag skrivit lite, kollat på halva Garfield2, druckit kaffe och fått gott sällskap av Albin.
Har också hunnit med att kränga på mig jobbkläderna och sminkat över mina mörka ringar runt ögonen. Om ungefär tio minuter kör jag min andra lektion för dagen och direkt efter det ska jag rusa till jobbet. Väl där så lär jag sitta i kassan till klockan 20, då pappa hämtar upp mig för lite övningskörning och sedan ska jag hem och äta. Lär även bli en fotbollsmatch på tv att kika på och en välbehövlig dusch. Sedan är även denna dag förbrukad och över. Morgondagen ser ut att sluta ungefär som idag, ska försöka klämma in lite seriöst pluggande också.

Såå, vill ni något så är det bara att traska till Ica eller vänta till efter åtta.
Keep it cool!

"I wanna be a proffesional monsterkiller" - Från tv-serien Angel, Tv6

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits