Flooorball

Det var ett tag sen jag skrev något om innebandy, vilket inte är så konstigt eftersom jag varit grovt förkyld och tränade min första träning på över en vecka idag. Jag har så svårt att förstå att man har spelat så otroligt många år nu och ibland ser det ut som om man började igår. Någongång bör man väl sluta göra enkla misstag? Just dessa fadäser är min stora specialité. Mellan varven lyckas jag komma upp till en nivå där jag själv kan känna mig nöjd, men i nästa stund slår jag en idiotpassning och halkar ner på noll i mina egna ögon igen. Fruktansvärt rutinerat.

När började folk utse sig själva till något extraordinärt? Vi utövar en lagsport, då ska man bete sig som ett lag. Efter förra helgens idioti innan matchen så hoppas jag att Mr Coach ryter i och bänkar folk. Någonstans måste man dra en gräns och min är förbipasserad.




Nu får fan Karln ta och komma hem. Jag har slagit alla rekord på Tetris-topplistan.

Kommentarer:
Postat av: Thess

Floorball = Golvboll?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits