Spelarmöte

Eftersom jag inte är sämre än att jag kan använda huvudet så valde jag att knipa käft så länge jag orkade på spelarmötet idag, mina åsikter får tränarna höra utan mellanhänder. Endel saker som sas var bra, andra såg jag som rent hyckleri.

Och vad som än sas, även om jag är osäker på om något var riktat till mig, så är jag fortfarande lika paff över att bli bänkad så gott som helt i en avgörande DM-match. Så jävla jämnbra är vi inte och så jävla dålig är jag inte. Jag vill fortfarande påstå att jag hade kunnat tillföra något under den matchen. Det är min åsikt och den skulle jag kunna stå för inför vem som helst, jag överväger fortfarande om det är en bra idé att ta upp det, eller om jag ska strunta i att ifrågasätta och bara le och se glad ut.

träningen efteråt var väl sådär, jag har alltid uppskattat att köra övningar. Anser att det blir för plottrigt och oinspirerat att bara spela match hela träningarna.

Nu bör jag duscha och sedan ska jag väl läsa lite i min bok om rinkebymorden som jag fick av min käre moster, hade ruggigt svårt att lägga ifrån mig den igår.
P, påminn mig om att du ska låna den av mig sedan, tror att du kan tycka att den är intressant.


Kommentarer:
Postat av: Thess

Couldn't agree with you more. Hyckleri på hög nivå och jag ville spela innebandy i söndags. Kul med uppvärmning dock ;)

Postat av: nathalie

jag tycker det var ganska roligt.. men det hade vart bättre om du hade fortsätt kräkas på de små kholmsbarnen. Det enda jag har att säga till de är skippa atityden ;) haha.. hoppas allt är bra :)
hare!

2007-11-14 @ 12:52:55
URL: http://dealskardig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits