Endel jobbtider är meningslösa.

Igår gjorde jag ett fatalt misstag. Jag glömde köpa snus efter jobbet. Vilket innebar att efter att ha fixat med tvätten, ätit mat och kollat en stund på tv så var jag tvungen att gå tillbaka till jobbet för att inhandla en dosa. Sådant gör mig irriterad. Passade på att köpa lotter för 70kronor också, jag vann exakt 30. Det där går aldrig som jag vill.

Idag har jag världens kanske tråkigaste arbetstid 16-21.15, den är slapp som tusan så det går inte att klaga på. Det enda som är problemet är att jag missat även veckans andra träning. Snart är min stängningsperiod denna mänad över. Ska bli otroligt skönt.

Nu ska jag gå en promenad och sedan ta ställning till om jag orkar pallra mig ner till gymmet idag. Bör göra det, men vi får se. Har starka planer på att plugga istället, det känns viktigare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits