Godmorgon folket.

Vem människan i tidigare inlägg var har jag fortfarande inte full koll på, jag kan snoka runt lite och se om det går att ta reda på. Det är sällan en person bara är inne en gång..

Jag ska släpa mig över till Negurn och diskutera lite angående skjortfabriken. Måste erkänna att jag är mer taggad för det utlovade kaffet just nu, men jag brukar kunna tagga till.
Sedan ska jag göra klart religionen, som jag förövrigt börjar bli förbannat bra på. Som vanligt så snöar jag helt in på det jag läser. Lär gå ganska fort. Hinner jag så ska jag ta mig till gymmet också, synd bara att de har idiotiska öppettider.


Måste försöka lägga upp lite bilder snart också. Har hur mycket som helst som ligger och skräpar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits