Godmorgon världen

Jag sover inte det minsta bra just nu, det är en aning frustrerande faktiskt. Så ni vet menar jag..

Sista riktiga jobbdagen för veckan idag, riktigt skönt. 14-21.15 är ingen överdrivet ansträngande tid heller. Jag håller tummarna för att migrationsverket-människorna hämtade ut sina pengar igår så jag slipper det idag. De kommer alltid minst fyra stycken, kan sällan varesig svenska eller engelska och under tiden man försöker hjälpa en av dem står de andra och råglor på ett ytterst obehagligt sätt. Det tar lång tid och jag är evinnerligt trött på det.

Ska jobba några timmar på söndag också, men det kan knappt räknas. Börjar klockan 18 och jag ska riva finkemsavdelningen inför ombyggnationen på måndag. Det skulle tillochmed kunna bli riktigt roligt.


Jobb, jobb, jobb. Min vardag är väldigt enformig. Det läskigaste är att de flesta dagar så blir jag på bättre humör av att komma till jobbet än att vara hemma.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vilket meningsfullt liv du verkar ha. Intressant.

2007-10-12 @ 16:40:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits