Sammanfattning kan man nog kalla detta

Jag har läst ut De bortglömda barnen som Pernilla så vänligt valde ut åt mig igår, även om hon själv inte minns det. Väldigt gripande och ytterst svår att lägga ifrån sig. Helt enkelt ruggigt bra.

Har utöver det hunnit med en vända på gymmet tillsammans med Elin och lagat lite mat i min ensamhet. Quesadillas har jag nu rört ihop två dagar i rad, skär lite i hjärtat att jag ska behöva vänta ett tag innan jag äter något så gott igen. Lysande maträtt.

Karln har varit hemma en sväng och nu åkt ut på golfbanan med sin pappa. Jag valde att stanna hemma, är helt övertygad om att det regnar inom en halvtimme.

Ska nog gå och byta min lott. Köpte lotter för 100 för några veckor sedan och sen dess så går det bara runt, runt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits